Pages

Saturday, April 27, 2013

You just need ...

Kadang2 kita rasa,

macam nak alirkan je semua benda yang ada kat hati and fikiran kt mad'u kita.

Hueh. Cepat la faham benda yang aku faham neh.hehe.
hidup ni ada benda lagi besar selain study, dan kehidupan pelajar.

Tpi huahh.

Kena sabar kot dengan peningkatan manusia. :) hehe !

Jangan gelabah dan bina secara perlahan dan teratur.

Dan santuni mad'u kita.

Dulu pon betapa murobbi aku perlu sangat bersabar dengan aku.

Dulu yang suka2 skip2 usrah, and rasa usrah x prioriti sgt dalam hidup and daurah pon macam hmm. berat lagi nak datang.

So, why not kita pon bersabar dgn mad'u kita.

tapi dalam bersabar mesti kena ada target apa benda yang kita nak bina n susun dlm diri mutarabbi kita.
teruskan membina dan membina fikiran, perasaan mereka dan segala2nya lahhh! :). kena duduk dan berfikir dan terus berfikir.

Ok sekian. saja je share :)
p/s- blog ni macam luahan perasaan pulak heh.

kdg2 nak share kat fb benda2 dakwah dan tarbawi macam ramai org umum kt fb tu. pendekatan aku lebih kepada sharing benda2 umum kt fb.
dalam blog nih mcm x ramai sgt y baca so boleh lah nk share benda camni hihi :D

2 comments:

qilaraf said...

sure ke xramai sgt yg baca? :P

fieqa said...

haha, ye je ko. mana lah ramai org baca blog aku y usang nih. hehs. :p